Termeni si conditii programari On-line/ telefon

Prin continuarea efectuarii unei programari On-line sau telefonice, confirmati ca a-ti citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile enumerate mai jos:

Centrul de infrumusetare Epilless functioneaza pe baza unui program bazat pe programare, iar acestea se bazeaza pe principiul "primul venit - primul servit". Noi nu retinem nici o programare pentru programarile de ultim moment, asa ca va sfatuim sa va programati in avans pentru a evita situatiile neplacute. Rețineți că în timpul lunilor de vară și în timpul sarbatorilor de Craciunului ajungem sa fim foarte ocupați, iar programarile pot dura 2-3 săptămâni în avans (uneori mai lungi pentru orele de dupa masa și în weekend). Vă rugăm să nu va suparati pe angajații noștri dacă nu puteți rezerva o programare.

  • Programarile pot fi făcute prin telefon (0751 121 155), prin aplicația noastră de programari fresha.com/providers/epilless sau prin intermediul sistemului nostru de rezervari online (a se vedea pagina de start a site-ului sau pagina Facebook). Vă rugăm să rețineți că prin alte metode de programare, orele rezervate care vi s-au oferit pot să fie deja ocupate la momentul în care confirmati, astfel că programarea prin telefon sau online este cea recomandata.
  • Dacă nu vă putem rezerva o programare la o ora potrivita pentru dumneavoastra, vă vom adăuga în lista de așteptare și vom depune toate eforturile pentru a vă rezerva în cazul în care o altă persoană anulează sau amână o programare
  • La vizita dvs. la Epilless vi s-ar putea să vi se solicite să completați o fisa de consultare care să includă detalii despre istoricul medical și să semnați declarația de despăgubire declarând că răspunsurile sunt adevărate și corecte. Aceasta este pentru bunăstarea dumneavoastra și este esențială pentru efectuarea unor tratamente. Refuzul de a completa și de a semna o fisa de consultare va duce la refuzul tratamentului.
  • Anumite tratamente pot necesita completarea și semnarea unuei fise de consultare mai specifica. Acest lucru va fi păstrat cu înregistrările dvs.
  • Anumite afecțiuni medicale pot necesita consiliere suplimentară și consimțământul scris din partea medicului dumneavoastră personal, înainte ca unele tratamente să poată continua. Aceasta este pentru propria bunăstare și în timp ce înțelegem că poate fi frustrant, vă rugăm să înțelegeți că ne preocupa sănătatea si interesele dumneavoastră. Terapeutul dumneavoastră va poate oferi un tratament alternativ, dacă este posibil, până la obținerea consimțământului scris. Ca un salon profesionist, nu vom continua nici un tratament considerat necorespunzător până când nu a fost obținută o scrisoare de consimțământ și nu va fi acceptata o declarație semnată de dumneavoastră ca înlocuitor.
  • Oricine sub vârsta de 18 ani trebuie să fie însoțit de un părinte sau de un tutore. Părintele sau tutorele trebuie să completeze și să semneze fisa de consultare în numele minorului și să fie prezent în orice moment în timpul tratamentului.
  • Este posibil ca anumite tratamente să nu fie potrivite pentru anumite grupe de vârstă și să aibă o limită de vârstă proprie. Dacă ne simțim acest lucru este valabil pentru tine, vom oferi un tratament alternativ în cazul în care este posibil.
  • Cardurile cadou / voucherele sunt valabile cel mult șase luni de la data achiziționării (poate fi mai mică în funcție de numărul de sesiuni). Cardurile cadou / voucherele nu pot fi rambursate, dar tratamentele pot fi schimbate - cu notificare - cu alte tratamente sau produse, dacă este necesar. Doar anunțați-ne ce preferați și putem stabili de comun acord, dacă este necesar.
  • Noi vom aprecia foarte mult anuntarea unei anulări sau reprogramari cu 24 ore inaintea sedintei, în caz contrar v-om percepe o taxă de 50%. Pentru neprezentari la programare se va percepe o taxa de 100% din contravaloarea servicului solicitat. Pachetele de tratament necesită plată integrală la momentul rezervării și necesită anularea a 48 de ore de programare. In cazul in care nu va prezentati la programari în mod repetat sau programarile sunt anulate/reprogrmate in termen de mai putin de 24 ore de la programare, este posibil să solicităm o plată integrală în avans in momentul efecturaii unei programari. În acest caz, plata trebuie făcută cu cel puțin 24 de ore înainte de programare, altfel programarea va fi anulată.
  • Desi se intampla destul de rar, si angajatii nostri pot avea probleme de sanatate sau personale. In acest caz va v-om suna pentru o reprogramare in cel mai scurt timp posibil.
  • Respectăm informatiile si datele personale și luăm foarte în serios securitatea tuturor informațiilor oferite. Vă rugăm să citițiTermenii si conditiilepentru detalii despre informațiile pe care le colectăm și despre modul în care le procesăm.
  • Anumite tratamente vor necesita efectuarea unui test de compatibilitate cu cel puțin 48 de ore înainte de programare. Aceast test este pentru bunăstare dumneavoastra și este esențială, chiar dacă ați avut acel tratament si in cadrul altui salon. Nu vom efectua tratamente care necesită un test compatibilitate si nu a fost efectuat testul compatibilitate și nu va fi acceptata o declarație semnată de dumneavoastră ca înlocuitor. Este posibil ca anumite tratamente să poată continua fără acea parte a tratamentului.
  • Politica de rambursare și repetare a sedintei. Rețineți că nu oferim rambursări pentru serviciile noastre. Dacă sunteți nemulțumiți în vreun fel, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil - de preferință, înainte de a vă plăti serviciul și de a ieși din salon - și vom lucra împreună cu dvs. pentru a remedia situația. Desfășurăm o politică de repetare a sedintei la Epilless, ceea ce înseamnă că vă putem oferi să vă re-efectuati serviciul ales de dumneavoastra într-o anumită perioadă de timp, dacă v-om considera ca este necesar. Deoarece avem costuri ridicate de acoperit cu produse, salarii, timp și utilități, aceasta este politica noastră în loc să oferim o rambursare. Ați putea fi invitat în salon pentru a putea evalua problemasi a gasi o solutie de comun acord. Rețineți că este posibil ca fotografiile să nu fie acceptate din cauza dificultății de a verifica momentul în care au fost luate. În cazul în care acceptăm o fotografie, trebuie să fie prezente informațiile despre fotografia originală, adică data și ora cand a fost efectuata.

Contact

Adresa:
Str. Sfantul Lazar
nr. 28, bl. K6

Loc. Iasi, Romania
Telefon:
+40 0751 121 155
+40 0332 102 235
E-mail: office@epilless.ro
Program de functionare:
Luni: 12:00 - 20:00
Marti - Vineri: 09:00 - 20:00
Sambata: 09:00 - 17:00
Duminica: Inchis
Ne gasiti si pe:
  • Facebook Epilless